W jakiej postaci przyrządzić rybę, aby smakowała jak najlepiej?

Ryby, które nie pochodzą z hodowli, są jednym z najzdrowszych pokarmów. To cudowne źródło doskonale przyswajalnego białka oraz kwasów tłuszczowych z grupy OMEGA. To także wspaniały i niedoceniany składnik szybkich, zbilansowanych posiłków. Ryby morskie, ale także te słodkowodne polecane są szczególnie osobom dbającym o linie, ponieważ to niskokaloryczne, pełnowartościowe jedzenie. Śledzie, makrele, dorsze, łososie, czy szproty powinny pojawiać się w naszym menu przynajmniej kilka razy w tygodniu, jednak pamiętajmy, by najczęściej jeść małe odmiany ryb, które nie mają w sobie takiej zawartości rtęci oraz innych szkodliwych substancji jak np. długo żyjące w wodach morskich tuńczyki. 

Pomysł na śniadanie, obiad i kolację z rybą w roli głównej

Delikatne białe mięso morskich gatunków nie wymaga wiele pracy. Wystarczy tu krótkie gotowanie na parze, odrobina soli oraz cytryny, by wyczarować wspaniałe danie obiadowe. W przypadku śniadań i kolacji możemy mieć nieco większy problem z przygotowaniem szybkich potraw. Tu jednak z pomocą przychodzą gotowe i trwałe przetwory rybne, które zawsze możemy mieć w swoich lodówkach lub spiżarniach. Dla przykładu na poszczególnej witrynie internetowej https://lokalneo.pl/ryby-w-zalewie-octowej-182 znajdziemy doskonałą propozycję dla miłośników wyrazistych smaków. Karp, jesiotr lub pstrąg najlepiej smakują w octowej zalewie. Ten sposób przyrządzania sprawia, że mięso staje się bardzo kruche, ale jednocześnie nie jest mdłe. W podróży lub w pracy sprawdzą się natomiast konserwy rybne w puszkach. W sklepach bez problemu znajdziemy gotowe sałatki w takim wydaniu, które będziemy mogli spałaszować w czasie przerwy.

TWÓJ KOMENTARZ

jedenaście − 9 =