Ulotki i wizytówki – dobry pomysł na reklamę?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Bez niej nasz biznes, nawet jeśli jesteśmy profesjonalistami w swoim fachu, może pozostać niezauważony. Dlatego tak ważne jest by dobrać odpowiedni rodzaj reklamy do naszej działalności. Nie każdy potrzebuje reklamy w telewizji. Czasami wystarczy dobrze skonstruowana ulotka lub wizytówka. U kogo sprawdzi się ten rodzaj reklamy?

Mała firma o wielkich możliwościach

Wiele firm ogranicza wydatki na reklamę, gdyż wydają się im one zbędne. Prawda jest jednak taka, że reklama wcale nie musi być droga. Na przykład firma BV FORMAT proponuje szeroki zakres usług z zakresu reklamy dla małych i średnich przedsiębiorców. To właśnie im dedykowany jest szeroki wachlarz ulotek reklamowych i wizytówek, bez których nie może obyć się żadna niewielka firma, która chciałaby dotrzeć do większej ilości klientów. Dobrze przygotowana ulotka przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, będzie powodem do dyskusji z rodziną i znajomymi, a dla firmy źródłem wielu dodatkowych dochodów. W ten sposób niewielka inwestycja w krótkim czasie się zwróci. 

Kto powinien zainwestować w ulotki i wizytówki?

Ten rodzaj reklamy szczególnie sprawdzi się w przypadku działalności firm usługowych. Salony kosmetyczne czy fryzjerskie, warsztaty samochodowe, hydraulicy i firmy budowlane powinny posiadać wizytówki, które zadowolony klient z chęcią chowa w portfelu, żeby później wspomnieć o firmie rodzinie lub znajomym. W ten sposób łatwiej dotrzemy do nowych klientów. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja, my powinniśmy im jedynie dać możliwość przekazania dalej naszego numeru telefonu czy adresu. 

TWÓJ KOMENTARZ

18 − dziesięć =