Jak zorganizować udane szkolenie dla pracowników?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

bowiem dużej znajomości potrzeb podwładnych, doskonałego planu działania, a także umiejętności przewidywania oraz pokonywania różnych trudności. Należy się przy tym stosować do konkretnych zasad i zadbać o parę istotnych kwestii, takich jak choćby wybór dobrze wyposażonej wybór sali konferencyjnej czy zarezerwowanie noclegów. Ostatnio dużym powodzeniem cieszy cię zwłaszcza ZS w Mikorzynie, ponieważ w najwyższym stopniu spełnia on oczekiwania przedsiębiorców. 

Zadbaj o każdy, nawet najmniejszy szczegół

Jeśli chodzi o szkolenie definicja głosi, że jest to proces aktywności okołozawodowej, która ma celu pozyskanie nowej wiedzy teoretycznej albo praktycznej, nabycie konkretnych umiejętności lub podniesienie kwalifikacji. Organizując szkolenie dla podwładnych, w pierwszej kolejności należy wybrać odpowiednią salę konferencyjną. Tego typu miejsca znajdują się często w hotelach i różnych ośrodkach szkoleniowych.

Koniecznie sprawdźmy, czy sala jest wystarczająco przestrzenna i wyposażona w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny (komputery, projektory, rzutniki, tablice interaktywne itp.), wygodne meble (szerokie stoły, miękkie fotele), dobre nagłośnienie, a także jasne oświetlenie (emitujące światło o niebieskiej barwie). Na samym szkoleniu nie może natomiast zabraknąć cateringu, gdyż trwa ono zazwyczaj od rana do wieczora, a niekiedy nawet kilka dni z rzędu. Organizator musi też zadbać o skrypty obejmujące daną tematykę, przybory do pisania i materiały edukacyjne. Oto inne niezbędne czynności:

– przygotowanie harmonogramu szkolenia, który zostanie rozdany uczestnikom przed jego rozpoczęciem (z godzinami wykładów, a także wydzielonym czasem na zadawanie pytań i na pracę indywidualną)

-zarezerwowanie miejsc noclegowych dla pracowników (jeśli szkolenie odbywa się z dala od siedziby firmy lub trwa dłużej niż dzień)

-zorganizowanie transportu z dworca lub lotniska

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*