Co może pomóc w kontrolowaniu czasu pracy naszych pracowników?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeszcze do niedawna kontrola czasu pracy pracowników polegała na uzupełnianiu drukowanej listy obecności. W przypadku większych przedsiębiorstw to jednak dość skomplikowane i czasochłonne zadanie, które powodowało wiele problemów. Rozwój technologiczny spowodował jednak, że na rynku pojawiły się znacznie prostsze i efektywniejsze propozycje, które usprawniają kontrolę czasu pracy. Jakiego rodzaju są to narzędzia?

Rozwiązania technologiczne w dziale kadrowym

Aby skutecznie zarządzać czasem pracowników, warto korzystać z nowoczesnych programów. Jednym z nich jest system bibinet, o którym więcej więcej informacji można uzyskać z poszczególnej strony https://micromade.pl/. To grupa nowoczesnych urządzeń przeznaczonych do kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy. Ich uzupełnieniem jest program stworzony w architekturze klient-serwer. System przeznaczony jest również dla dużych przedsiębiorstw, ponieważ może obsłużyć nawet 10 tys. użytkowników. Pracownicy korzystają z wygodnych, kompaktowych czytników, które należy za każdym razem zeskanować rozpoczynając i kończąc swoją pracę. Wszystkie pozyskane w ten sposób informacje przekazywane są do specjalnego oprogramowania, które może pracować zarówno online jak i offline. To wygodne rozwiązanie zarówno dla pracowników, jak i osób zajmujących się działem kadr i rozliczeniem czasu pracy. Co więcej, rejestracje oraz gotowe raporty można wygodnie przesyłać z systemu do oprogramowania zewnętrznego, przede wszystkim do programów kadrowo-płacowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*