Jak zaprojektować szyld reklamowy?

Reklama to jeden z najważniejszych aspektów w sprzedaży towarów. Bez niej klient nie jest informowany o produktach, usługach i różnego rodzaju akcjach. Popularną i bardzo często spotykaną formą reklamy jest szyld. Jak jednak powinien wyglądać dobry szyld reklamowy?

Skuteczna reklama sklepu

Najważniejszą cechą reklamy powinien być jej prosty przekaz. Treść musi być krótka i zwięzła a wszelkie symbole charakterystyczne dla marki sklepu. Tekstu nie może być dużo, powinien być łatwy do przeczytania i wpadający w oko. Ma zachęcić klienta do zatrzymania się i do wejścia do sklepu. Reklama powinna być wykonana na dobrym materiale oraz trwałą techniką, która zapewni jej czytelność przez długi okres. Może to być np. druk wielkoformatowy. Usługę tego typu można zamówić na stronie http://expressdruk.com.pl/xero.html. Warto by na szyldzie znalazło się wyróżnione jakieś słowo lub znak, który przyciągnie uwagę nawet tych osób, które spojrzą na reklamę tylko na chwilę. Ludzie spieszą się, nie mają czasu, by zatrzymać się i czytać wszystkie reklamy. Dlatego trzeba przykuć ich uwagę. Bardzo ważne jest też to, by reklama była dostosowana do otoczenia. Nie może być krzykliwa i nie powinna zasłaniać istotnych elementów budynku.

TWÓJ KOMENTARZ

16 + 13 =