Jak nie przepłacić za reklamowanie firmy?

Dotarcie do klientów, zarówno tych, którzy skorzystali z naszych usług jednorazowo, jak i tych potencjalnych, to sposób na zwielokrotnienie zysków firmy. Nowemu klientowi trzeba się pokazać, a staremu udowodnić, że warto kupować właśnie u nas. Jak to zrobić?

Promowanie za pomocą gadżetów

Są takie przedmioty, których używamy codziennie lub które towarzyszą nam bardzo często. Drobne gadżety jak brelok na klucze, długopis, smycz, ulubiony kubek w pracy. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jaki przekaz może nieść ze sobą ich stosowanie, jeżeli opatrzymy je odpowiednim hasłem czy logo. Jest to swoiste działanie na podświadomość człowieka.

Popijąc poranną kawę zerkasz na swój kubek, a tam zachęta do obejrzenia najlepszej oferty zegarków w galerii internetowego sklepu. Czy nie narodzi się w nas w końcu pomysł, że może w tym roku pod choinkę może fajny zegarek? Tego rodzaju kubki można dostać na https://promoshop.pl/pl/kubki-reklamowe-z-nadrukiem-logo.

Tanie gadżety reklamowe to naprawdę ekonomiczny i skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów. Produkcja kubków z dowolnym nadrukiem to nie są duże koszty, a taki przedmiot wręczony człowiekowi podczas eventu czy wystawy tematycznej może się przyczynić do realnego wzrostu sprzedaży naszego sklepu (na przykład z zegarkami).

Innymi pomysłami na tanie gadżety mogą być smycze czy breloki używane przecież przez nas każdego dnia. A może zaoferować koszulki ze swoim nadrukiem dla sportowców na lokalnych zawodach? Sprawmy, by nasze logo i reklama naszych produktów były wszędzie i trafiały w odbiorców z różnych drobnych gadżetów.

TWÓJ KOMENTARZ

dwa × dwa =