Jak efektywnie zaplanować i zorganizować event?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Większość firm stara się co jakiś czas zorganizować ciekawą imprezę dla swoich pracowników, gdyż jest to doskonały sposób na zacieśnienie więzi w grupie. Zazwyczaj realizacją tego zadania zajmuje się wyznaczona osoba. Aby zwiększyć swoje kompetencje, powinna koniecznie zapisać się na specjalny kurs w zakresie kompleksowego planowania eventów. Z przykładową ofertą można zapoznać się na https://emtg.pl/organizacja-bezpieczenstwo-imprez-masowych/.

Kilka praktycznych wskazówek

Planowanie i organizowanie eventu wymaga przede wszystkim zgrania wielu różnych elementów w krótkim czasie. Absolutną podstawą jest zdefiniowanie celu wydarzenia, ponieważ ma to ogromny wpływ na jego format i scenariusz. Drugim niezwykle istotnym działaniem jest precyzyjne określenie grupy odbiorców z jednoczesnym uwzględnieniem ich głównych potrzeb oraz oczekiwań. W zakresie obowiązków organizatora leży ponadto tworzenie kosztorysu. Musi on obejmować wydatki zarówno na pozycje w menu, jak i na materiały dla uczestników oraz atrakcje dodatkowe (np. występ znanej grupy muzycznej lub pokaz barmański). Oto pozostałe niezbędne kroki:

  •       wybór terminu imprezy i miejsca
  •       opracowanie rozbudowanego scenariusza
  •       rozpropagowanie eventu w social mediach oraz najważniejszych internetowych serwisach informacyjnych
  •       poinformowanie uczestników o dokładnym terminie (ustnie, e-mailem, ewentualnie tradycyjną pocztą)
  •       przygotowanie wszelkich potrzebnych materiałów (ulotki, foldery, sylwetki artystów lub prelegentów itp.)
  •       zadbanie o aranżację sceny, dekorację sali, catering, rzetelną obsługę techniczną (wszystko musi być dopięte na ostatni guzik)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*