Jak urozmaicić posiłki?

Jedzenie powinno być przede wszystkim przyjemnością. Dzisiaj wiele osób dba o to, by liczyć kalorie i zdrowo się odżywiać. Pamiętajmy jednak, że nasz organizm lubi to, co jest różnorodne. Regularne dostarczanie mu zróżnicowanych składników pozwala nie tylko dbać o swoje zdrowie, ale też czuć się lepiej na co dzień.

Stosując takie rozwiązania jak dieta pudełkowa przepisy na urozmaicone dania znajdziemy bez problemu i wdrażając je w życie, sprawimy, że nigdy nie popadniemy w monotonię. Nie warto jeść codziennie tego samego – spożywanie posiłków to jedna z większych przyjemności dla człowieka. Tym lepiej, jeśli są one zarówno smaczne, jak i zdrowe.

Co zrobić, by schudnąć, a zarazem jeść smacznie?

Catering dietetyczny w Gdańsku dostarcza do domów i biur rozmaite dania. Ich wybór powinien być uzależniony od celu, jaki chcemy osiągnąć. Jeżeli zależy nam na szybkim schudnięciu, dieta powinna być bogata w warzywa i owoce. Zawierają one bardzo niewiele kalorii, a przy tym posiadają niski indeks glikemiczny, co sprawia, że na długo zachowamy sytość. Warzywa powinny być obowiązkowym punktem lunchy i stanowić dodatek do mięs, czy nawet być głównym składnikiem dań wegetariańskich.

Pożywne zupy z warzyw pozwolą nam najeść się, a przy tym wciąż spożyć stosunkowo niewiele kalorii. Jedna duża miska zupy z warzyw zawiera tylko około 150kcal, co sprawia, że zupy takie są dietetyczne. Owoce za to warto jeść między posiłkami – sięgnięcie po nie w porze drugiego śniadania zapewni nam zastrzyk energii, bo dostarczymy sobie porcję węglowodanów.

TWÓJ KOMENTARZ

13 + 3 =